Thursday, November 7, 2013

No Title .. boleh ?



hye semua , ape khabar sehat ? ade yang sakit tak ? kalau ada yang sakit pegi makan ubat ye , pastu nanti dah sehat baru baca blog saya okay ;) .. hehe lama betol kan blog saya nieh jadi "rumah terbiar" haha cenggitulah kononnya tapi sebenarnya "blog terbiar' hehe tak seram lah pulak .. keh keh keh .. walaweh korang ade tak yang rindu nak baca blog saya ? kalau ade cuba angkat tangan sikit ;) hehe .. saya tak ada nak tulis apa pon hari nieh so nak membebel kejap iyolah orang baru update blog lah katakan hehe .. kalau korang perasan blog lama saya tema dye warna purple kan ? haaaa ace tengok yang new ... santek tak ? warna biru hitam .. haha .. okay jujurlah dari diri saya sendiri tak santek pon macam blog kome semua .. hehe just simple-simple jea malas nak wat santek-santek haha .. takut nanti berat blog nieh and kemudian korang taknak dah singgah blog saya lagi sebab ape ? sebab dah berat so slow ~ so sad .. ekeke gurau je .. taknak baca dan singgah pon takpe saya tak marah ^_^ , yela hak membaca hak korang kan ? so suke hati koranglah nak baca ke idok yerk ? haha ..tapi kepada yang sudi singgah tuh saya nak cakap syukran , thank you dan terima kaseh sebab jadi peneman setia baca blog nih :) .. fuhhh tak sangka kan dah nak abes dah tahun 2013 , so 2014 is coming soon .. waaa tualah saya jawabnya tahun depan sebab umur nak masuk 20 tahun .. OMK (oh mak kau) hahaha .. beselah tuh makin hari , kita makin tua bukan makin muda yerk ? so saya kenalah terima kenyataan bahawasanya tahun depan saya dah tua :O hahah .. eh okaylah korang mata dan ngantok plak *ayat bohong sunat sebenanya tak tahu nak taip apa dah .. heee jangan marah , opss maafkan saya ye kawan-kawan semua .. nanti saya update lagi okay ? bila ? oh itu saya tak janji make sure korang rajinlah singgah yerk :) .. wassalam ..

No comments: