Saturday, May 25, 2013

Kenduri KEKAH


hyee korangg semuaa :) .. apa khabar ? sehat ? kalau semuanya sehat , bagoslah .. cepat sama-sama ucap "terima kaseh Tuhan , kerana kau telah menyihatkan aku pada hari ini" aminn ^^ .. okayy hari nieh adalah hari kenduri kekah anak buah saya .. alaaa sape lagi kalau bukan nur durratun marwa yang comel loteh tuh .. hahaha .. eh betol la mana ada baby yang tak comel kan ? semua baby comel .. huhuhu .. yang tak comel tuh kita yang dah besau nieh jehh .. hikhik .. (perasan pon diri tuh dah besar) :p okayy saya agak merah pipi sekejap gara-gara maluuu (',') .. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar hari nieh .. dan tetamu pon ramai yang hadir .. tapi kan , kalau korang nak tahu saya lambat siap tadi .. hohoho orang dah ramai yang datang , siap nak nak mula baca doa dah tapi saya maseh lagi belom mandi .. hahaha baru terhegeh-hegeh nak pegi mandi yeww busuk lah , anak sape lahh nieh eh ?? >.< (taknak mengaku) HAHAHA .. gelak besar .. ataupon gelak jahat .. orang dah abes baca doa baru saya keluar bilik dah siap .. hampeh punya budak , anak dara sape lah nieh siap lambat .. hahaha anak cikgu hamdan lah sape lagi ? tak kenal ke ? kalau tak kenal moh lerr kita berkenalan .. yelaa berkawan tak salah kan ? kawan tuh perangai dye baik , kita ikot jadikan TAULADAN , kawan yang bermasalah jangan tinggalkan dye , sebaliknya kita tolong dye untuk berbubah ke - arah kebaikan .. then  kalau dye taknak terima kita nasihat dye , terpulang pada dye .. kita sebagai kawan dye doakan yang terbaikk untuk dia .. itu baru dinamakan TEMAN , SAHABAT ataupon KAWAN .. kalau kita tak kenal perangai dye just tahu nama dye , itu dipanggil KENALAN bukan KAWAN , bukan TEMAN , dan bukan SAHABAT .. eh lelebih plak saya nieh eh .. nak story pasal kekah ke ? pasal PERSAHABATAN ? confius kejap ==' heheh .. okaylah korang saya dah takde idea nak membebel apa .. nanti saya update lagi yer ? jaga diri semua .. wassalam  :)

Nur Durratun Marwa .. comel kan ? :D


Dari kiri cik sue qiela , mak ude biela dan mak lang hanis :)

No comments: