Friday, March 16, 2012

RAJA LAWAK MUSIM KE-6 AKHIR ..

HYE .. assalamualaikum sume .. ary nieh 16 mac 2012 .. hah msty ramai yang tahu kan nieh tarikh ape ?? hehe .. ary nieh raja lawak 6 final .. hehe .. sis minat sgt tengok rancangan nieh .. sebab kalau kite tak tahu ape dye ketawa bermakna hidup kita akan sentiase tension jea .. jadi ape salahnye kalau sekali-sekala kite hiburkan aty yang tengah sedih ke ape kan .. hehe ..


okayy sis nak ingatkan korang kepade sesape yang minat rancangan nieh jangan lupe saksikan RAJA LAWAK MUSIM KE-6 AKHIR .. pade pukul 10 malam di saluran astro warna .. okayy lahh kawan-2 sis nak pegi tengok dah nak dekat start .. okayy see you :)

2 comments:

NOOR FATIN said...

saya xde astro. so xleh la nak tgk.. mcm kurang hangat je kali ni... tetiba dah final.. haha

sis farrah hanis said...

haha .. tape kalau tade astro boleh tgk kt youtube :)