Friday, June 7, 2013

7 jun 1994 (2013)


hey korangg semua sehat ? huhu hari nieh saya nak update pasal semalam punya ceritalah .. hehe sebab semalam genaplah umur saya 19 tahun .. wakakaka dah tua rupanya aku (cakap sorang-sorang) hehehe .. hah korang tahu tak belom sampai birthday saya lagi dah ada orang belikan kek .. hehe .. orang tuh bukan siapa-siapa pon dye cuma kawan saya .. pape pon terima kaseh dekat azri sebab belikan kek untuk saya .. 
pastu kalau korang nak tahu umi saya belikan mp3 hehe .. cehh gadget nieh memang lah dah lama keluar tapi saya memang ada niat nak beli pon sebab senang sikit kan kalau ada mp3 takdelah asek dengar dekat fon je so save lah sikit batery kan ? huhuhu .. okay bercakap pasal yang wish birthday saya dekat twitter dan facebook memang ramai .. ada lah dekat 300 huhu .. ramai gak lah tuh tahun lepas lagi ramai dekat 900 so tahun nieh kurang sikit .. tapi takpelah asalkan ade yang ingat birthday saya tuh pon dah cukup buat saya terharu dekat diorang yang wish .. hehehe .. okay saya nak ucapkan terima kaseh banyak-banyak dekat diorang yang dekat twitter , facebook dan handphone yang wish saya .. saya hargai sangat walaupon ada yang tak kenal wish .. :) okay lastly kata saya nak ucapkan happy birthday jugak dekat siapa yang birhtday sama dengan saya .. hihihi .. korang jaga diri ye semua .. ingat pesan yang selalu saya pesan dekat korang sembahyang jangan tinggal .. nanti kalau ada masa dan idea saya update lagi ye .. ! wassalam :)

Happy Birhtday to me :D

hehe pakai telekung je .. malas nak pakai tudung hahah .. bia nampak alim siket .. (poyo)



No comments: